07 november 2008

Postkodlotteriets galakväll i samband med förmånstagarna och tv4

Vilken fantastisk, underbar, extraordinär, härlig kväll jag hade igår!! Det går inte att beskriva hur kul det var att få vara där! Jag hade en åtsittande svart klänning på mig och en svart kavaj och dessutom hollywoodsvall. Kände mig så otroligt vacker därborta. Självklart försökte jag posa så mycket jag kunde för mingelfotograferna, uppmärksamhetsnisse som jag är. Haha!
Kvällen inleddes med lite mingel och champagne och vi blev hälsade varmt välkomna av kvällens värd Niclas Kjellström-Matseke. Sedan blev det middag med förmånstagarna, underhållning och massa annat skoj. Självklart avslutades kvällen med drinkar i baren och fullt ös på dansgolvet. Dessutom fick vi goodiebags med lite smått och gott: rabatter på ekologiska kläder, choklad, boken "Att Ge" av Bill Clinton, samt massa annat smått och gott.
För att summera det hela så kan jag bara säga UNDERBART, UUUNDERBART. Tack för en fantastisk kväll alla Postkodlotteriets ambassadörer!
Nedan följer gårdagens bilder.


Tjejerna! (Vera var fotografen)

Hellen och jag innan hon drar ut mig på dansglovet

Louis & jag - Var det här före eller efter hans försök att haffa Magdalena Graaf?

More to come...

Inga kommentarer: