05 november 2008

Brunetter har faktiskt mycket roligare

Yes, det stämmer! Igår bestämde jag mig för att göra något annorlunda med håret och nu är man brunett igen! Det blev lite blonda slingor däremellan så att det inte skulle komma som en totalchock. Det är riktigt fint och jag ser mer sofistikerad ut enligt många. Jag tycker att jag har fått en sån där "mystisk look", lite som en detektiv, men när jag berättade det för min vän Ana sa hon att jag skulle sluta snacka skit så aja! Ha ha!
Hursomhelst är självförtroendet på topp (vilket det oftast är) och det kommer lagom till Postkodlotteriets gala imorgon som jag är bjuden på. Under torsdag eftermiddag kommer Daniela styla mitt hår och så kommer jag självklart ta massa bilder! Det blir nog riktigt spännande! Längtar verkligen!
Nu är det dags att göra sig i ordning och ta en svänga på stan i någon timme innan jobbet kl.17.

Förresten vad tycker ni själva: Blondin eller brunett?
Kram så länge

Inga kommentarer: