02 november 2008

Första söndagen i november

Idag har jag haft en riktigt rolig söndag med Lidia. Lite shopping i Skärholmen C, lite fika med kärleksmums på café Davidoff och massa skratt! Det blev en svart poloklänning och en blålila tunika till mig själv, samt en poloklänning till mamma. Dessutom blev jag sminkad av Evin på Make Up Store, vilket var fantastiskt roligt. Kvällen skulle avslutas med solarium och avslappnande ångbastande på SATS men blev inte av för att de stänger tidigt på söndagskvällar. Får väl ta igen det nästa helg, eller hur Lilly?

lite kärleksmums ger ett lyckorus i den trista vardagen

nya plagg som gömmer sig i Ginapåsen och i presentkartongen

Nu sitter jag med i min varma flannelpyjamas och en varm kopp grönt te och ser ut genom fönstret. Ljuslyktorna är det enda som lyser upp den mörka tillvaron. Allt är stilla. Det får mig verkligen att längta till julen och lugnet.

// Kram Sandra

Inga kommentarer: